Fint

När jag fyller arton ska jag tatuera mig. Egentligen skulle jag vilja göra det nu, men samtidigt så är det bra att jag inte får göra det nu. För även om jag är 100% säker på VAD jag ska tatuera, och VART den ska sitta så är det alltid bra att tänka i något år till, det är inte så lång tid kvar ändå så, jag fyller 17 om typ fem månader, så då har jag ett år och fem månader på mig att verkligen fatta ett beslut. 
Det jag är helt säker på att jag ska tatuera är fyra fåglar som flyger ifrån varandra, på mitt vänstra bröst. Det ska representera min familj, och vänstra bröstet för att det är närmast hjärtat. 
Men jag vill också tatuera något mindre, kanske en text eller liknande någonstans på kroppen. Men det är inte något som jag tänker fundera så mycket på nu.
Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera, men nu ska jag bättra mig. Jag har köpt lite nya prylar som jag visar, snart eller senare, någon gång. Det är världens härligaste väder ute, eller inte. Jaja, jag är dödstrött, ska se om jag kan sova ett tag. Sen ska jag väl fixa mig lite. Ska träffa lite kompisar ikväll och äta tacos, typ. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0