Duktig flicka

Vet ni...? Jag var och tränade idag. Första gången på jätte länge nu, typ. Vet ni hur underbart det var? Imorgon misstänker jag att jag kommer att vara mer eller mindre trasig i ryggen av träningsvärk och som plåster på såren så ska jag fixa tandställningen så att jag kommer att ha ont även där! Men om jag har tur får jag en puss, och då kommer allt försvinna, poff! Förövrigt är det helt patetiskt att vara kär, men det är så härligt på samma gång.
Idag var det några som sprang runt i kalsonger i skolan, förargelseväckande beteende på hög nivå! ...Eller inte. Visserligen inte så smickrande heller, menmen... Antar att det var något sorts spex. Jag vet inte! Nej, nu ska jag sova. Imorgon har jag sovmorgon, men ska nog upp i vanlig tid mer eller mindre för att skriva lite lab-rapport till min väldigt härliga kemi-lärare (man kan väl få låtsas i alla fall?)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0