Språk... AOUCH.

När det är tyska tänker jag på engelska, när det är engelska tänker jag på svenska. När det är svenska tänker jag på... Latin (I wish). Det där med språk är i alla fall INTE min grej. Om vi säger såhär, jag tycker att matte är otroligt mycket lättare, och jag menar, x*5+12-x/4 = x+3... WTF?! Eller, det makes sense när man räknar det, och ser ett tal i matteboken, typ i alla fall. Men språk, det är... Knasigt.
Nu sitter jag hemma och lyssnar på The Used, wihoo! Men ska städa till min rådis snart, köpte ny mat till honom igår också, så nu ska han få käka ekologisk müsli! Min råtta är miljömedveten! DEN NI! Ska försöka hitta en batteriladdare också, någonstans. Så att jag kan ladda batterierna i min kamera, jag är så galet sugen på att fota nämligen... Och det är svårt att fota när kameran inte har något batteri.
Sån fin min gör jag när jag får en tyskauppgift framför mig... Ska ta och ladda ner hemprovet i samhälle också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0