Nyårslöfte:

Jag skulle inte kalla det för att skryta. Men ni kanske tycker att det är att skryta.
- Alla betyg är dock inte inskrivna. Jag har fler G:n, typ kemi. Och ytterligare ett VG i engelska. Men de lärarna vet typ inte hur man använder Vklass. Höh. 

Mitt nyårslöfte iaf! Har helt och fullt med betyg att göra, eller inte bara men iaf, jag ska bli bättre i skolan! Mycket bättre. Speciellt i matematiken (-________-'). 
Fast jag måste nog påstå att jag är ganska nöjd med de resultat jag fått hittills på prov! Speciellt med det där lilla VG:et i det muntliga provet om funktioner! - Om det är några som läser det här nu som inte känner mig personligen så kanske jag ska säga att jag under hela mitt liv har kämpat med matematiken och nu kanske har tagit mig lite vatten över huvudet och börjat det naturvetenskapliga programmet i gymnasiet,  därför måste ni låta mig vara stolt över i alla fall det betyget!
Men nästa år kära vänner, då kommer jag inte ha tid att blogga! då jävlar är det plugg på allvar... Eller kanske inte. Eller JO! I alla fall dubbelt så mycket som jag har gjort nu, det känns som att jag har segat ganska mycket. Andra jag känner har pluggat röven av sig...
Förövrigt borde jag kanske ha en kategori som heter "skola/plugg" eller nåt. Jag skriver väldigt mycket om det... EHEHEHEHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0