nyår och grejer!

Det är så himla surt att jag antagligen håller på att bli förkyld, jag hatar att vara sjuk, speciellt runt nyår. Förra året låg jag utslagen i soffan en vecka efter nyårsafton och var frisk lagom till skolstarten, och det är inte det ultimata kanske, så nu ska jag knarka c-vitamin big time! Och köpa grymt munskölj grej så att man dödar alla förkylningsbakterier! ...Om det fungerar. Jag vet i alla fall att c-vitamin fungerar, och att inte vila. Man ska aldrig vila, då bryter sjukdomarna ut nämligen! (jag vet inte om det fungerar för er, men det gör det för mig... Haha) så nu ska jag ha fullt upp, håller redan på att nyårsstäda mitt rum, typ.. Ehe.
Jag har kommit på vad jag måste göra inför nyår också: 
1. Färga håret, jag ska fan börja 2011 med att vara snyggt jätte blond.
2. Måla naglarna i någon festlig färg!
3. Bli frisk/övervinna förkylningen!
4. ....Raka benen? (a)
hahahaha, ja nu vet ni det! ...onödig information.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0