Lista och grejer

Skulle du helst
1. pierca tungan eller läppen? - Tungan, syns mindre och är allmänt tuffare.
2. semester eller skolan? - Båda, jag gillar skolan men det är skönt att inte göra någonting
3. Dricka grön eller röd mjölk? -
Mjölk är äckligt, men grön. Helst blå.

4. Brinna upp eller drunkna? - Brinna, tänk ångesten att drunkna..
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - Båda, älskar mina föräldrar och mina vänner.

SVARA ÄRLIGT
1. har du skolkat? - Nej
3. varmt eller kallt? - Ljummet :')
4. soligt eller regn? -  Sol
5. fanta eller cola? - Vet inte... Cola tror jag.
6. är du nyttig av dig? - Ibland, när jag får mina infall

OM MIG
1. vad heter du? - Maloue
2. syskon? - 1 broder. Sen en massa "bonus syskon", typ. 3 tjejer och ytterligare en kille. Fast har bara ett syskon.
3. Vart bor du? - Mer eller mindre fyra ställen, även om två av dem är mina "huvudhem" höhö
4. hellre 3 år än 20 år? - 17 (20 - 3, hihihihihi)
5. Humör just nu? - Trött men glad/nöjd. HAHA

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - Ja <3
2. Sjungit? - Nej, eller jo! Men inte högt, haha
3. Blivit kramad? - Ja :)
4. Känt dig fånig? - Alltid.
5. Saknat någon? - Ja, men sen fick jag sova med honom!
6. Dansat galet? - Dansar inte
7. klippt håret? - Nej :) ..Dock tagit ut löshår, så det blev lite kortare
8. Gråtit? - Nej, har inget att gråta för :)
9. Pluggat? - Tyvärr

GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - Nej, vem vill bli det?
2. Har du en hund? - Ja! :')
3. sover du helst ensam eller med någon? - Med någon, det är varmt och skönt :)
4. Tror du på spöken? - Alltså, ibland.
5. Är du mörkrädd? - Nej :)
6. Är du morgonpigg?- På vardagarna när jag går upp innan typ halv sju. Efter halv sju är jag körd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0