Ledigdag<3

Eftersom att jag slutade klockan TIO (10.00) idag så ska jag dra till Skärholmen och antagligen köpa luuulklappar (julklappar, hihihihihihi) och kolla på kläder... HELT SJÄLV! Dock tycker jag att det kan vara ganska skönt. 
Sen ska jag kanske träffa min fina pojke, om jag har tur.
Förövrigt måste jag bara säga att jag älskar min mascara, och så måste jag säga: mössan är obligatorisk. DET ÄR KALLT UTE FÖRFAN!
- Puss.
Jag kan ju dock säga att jag har svårt att slita mig ifrån TVn, det är ju Green Day official top 20, och jag hör en massa Green Day-låtar jag inte visste existerade, och jag bli kär på nytt kan jag ju meddela. Och ah, Billie Joe är ju liksom, mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0