Julafton, christmas eve, ähm... Sen vet jag inte vad det heter på fler språk, hahah!

Så ser jag ut just exakt nu (eller inte riktigt, har bara samma kläder och ungefär samma sminkning, håret är lite annorlunda eftersom att den underbara färgen jag har där inte existerar längre (dock kommer den tillbaka inom kort) och mitt hår är liiiiite kortare och liiiite mer uppklippt nu, orkade inte ta en HELT ny bild :'D), och små skrattar åt min mormor som tror att man byter sida på en skiva... Hon lagar god mat! Det är huvudsaken. Dock funderar jag på att byta om till nåt finare. Även fast jag är emot att vara perfekt och grejer på jul så känner jag att jag vill vara det, åtminstone försöka vara fin. Ni får en uppdatering senare om hur jag bestämde mig för att se ut. HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0