heart shaped box

Ligger i sängen just nu och njuter av Nirvana, tidigare letade jag febrilt runt efter covers på en låt som heter The House of the Rising Sun, även om ni inte vet vilken låt jag menar så kommer ni att få en "aha" upplevelse om ni lyssnar på den. Varför jag letar efter covers på den låten är helt enkelt för att jag hörde den i fredags på julavslutningen i skolan, då en kille framförde den låten på det mest underbara sätt! Hade jag inte haft en pojkvän skulle jag gladeligen säga att jag älskar honom, men nu får ni nöja er med att jag säger att jag blev förälskad, dock inte i honom personligen, han såg bra ut, men det var hans scenspråk, hur han sjöng och förde sig över scenen som förhäxade mig. Tänk er Jack Sparrow så förstår ni på ett ungefär hur han rörde sig, och rösten går inte att beskriva med ord endast. Mums. I alla fall! Jag var bombsäker på att jag hade hört Green Day göra den låten, dock är jag inte lika säker nu, då jag inte kan hitta en cover på den gjord av GD...
Jag tror att jag kommer att få feber för jag ligger och typ svettas, eller så är det bara väldigt varmt i mitt rum...? Tål att tänkas på. Om jag har feber och blir sjuk så får jag antingen TSS eller typ... Svininfluensan, fast juste den är jag vaccinerad mot. Äh, då får jag väl dra till med cancer som vanligt. Apropå cancer, är det någon som vet hur ont/inte ont det gör att ta bort födelsemärken aka. leverfläckar? Jag har sjukt äckligt mycket av den varan på ryggen (egentligen hela kroppen) och det är INTE fint. Jag vill ha en sådan perfekt och obefläckad (hahahahahaha! Jag var tvungen att använda det ordet) rygg som alla andra har. Födelsemärkena makes me look fat.
Mums, det avslutar vi detta inlägg med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0