Behind blue eyes - wohoo! En rubrik som jag inte har haft förut.

Igår fick jag sån himla lust att sminka mig, inte bara sådär lite obetydligt som jag brukar. Utan på riktigt. Så jag gjorde det imorse. Det blev ganska fint men jag ska börja sminka mig på riktigt oftare, övning ger färdighet brukar man ju säga. Om jag orkar så kör jag på en riktigt sminkning imorgon också, dock tror jag inte att jag kommer att göra det. Har nationellt prov på morgonen, och uppsats skrivning hela dagen så tror nog att jag kör på extremt slappa kläder och osminkat imorgon, då jag ändå bara ska sitta still en hel dag... Jag kommer nog vara alldeles för nervös på morgonen också... NP i matte A... Herregud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0